Animarkt Slider na www 1170x488 Workshops

Data: 7 października & 8 października 2020
Czas trwania: 1 dzień
Limit miejsc: 14 / 7 osób w każdym dniu
Ogłoszenie listy zakwalifikowanych osób: 7 września 2020

Rekrutacja została zakończona

Wymagania: 

Kurs przeznaczony jest dla osób z doświadczeniem w produkcjach poklatkowych. W szczególności jest skierowany do osób pracujących w pionie zdjęciowym, które chcą poszerzyć swoje umiejętności w zakresie umiejętności pracy z kamerą i światłem; będzie również odpowiedni dla animatorów i reżyserów, którzy chcą rozwijać własne zdolności w kreowaniu zdjęć na potrzeby własnych projektów. Wymaga jest komunikatywna zdolność posługiwania się językiem angielskim. Warsztat jest bezpłatny.

Jak się zgłosić?

Należy wypełnić formularz rejestracyjny (link poniżej) i zamieścić w nim wymagane pliki.

Zasady rekrutacji:

Uczestników wybierze prowadzący na podstawie przekazanych w zgłoszeniu materiałów.

OPIS WARSZTATÓW:

Wyjątkowa okazja do wzięcia udziału w intensywnym, jednodniowym warsztacie (dla dwóch grup) mającym na celu doskonalenie umiejętności obsługi kamery i oświetlenia w realizacji zdjęć poklatkowych, odbywającym się w studiu i prowadzonym przez doświadczonego autora zdjęć do filmów fabularnych i reklamowych.

Warsztaty składają się z dwóch części:

1. Obsługa kamery 

  • Jak najlepiej skonfigurować kamerę, obiektywy i wykorzystać środowisko oprogramowania Dragonframe.
  • Kamera w praktyce: połączenia, menu, warstwy i funkcjonalności przy wykonywaniu zdjęć poklatkowych.

2. Praca ze światłem. Jak za pomocą światła wykreować atmosferę oddającą nastrój opisany w scenariuszu? 

  • Zapomnij o teorii! Czerp inspirację z otaczającego świata.
  • Jak zaplanować oświetlenie i nadać ujęciom (we wnętrzach, jak i w plenerach) nastrój, atmosferę i teksturę?
  • Oświetlenie wnętrza nocą z wykorzystaniem nasycenia, głębi i koloru.
  • Oświetlenie różnych pór dnia w zdjęciach plenerowych.

O PROWADZĄCYM:cinematography Malcolm H 261x240

Malcolm Hadley to brytyjski operator filmowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w produkcji filmowej i telewizyjnej, ekspert w dziedzinie kinematografii poklatkowej. Pracował przy wielu nagradzanych reklamach, filmach krótkometrażowych i pełnometrażowych, w tym przy uznanym przez krytyków „The Periwig Maker”, filmach fabularnych dla Tima Burtona: „Gnijąca Panna Młoda” (2005) i „Frankenweenie” (2012) oraz „Wyspa psów ”(2017). Pracuje dla najbardziej wyróżniających się reżyserów w branży reklamowej z uwagi na umiejętność kreatywnego oraz technicznego łączenia zdjęć aktorskich z poklatkowymi i elementami motion control. Jest wykładowcą na kierunkach operatorskich oraz członkiem The Guild of British Camera Technicians & BECTU.